حضور «فناوران اطلاعات خبره» در پنجمین نمایشگاه کار ایران

حضور «فناوران اطلاعات خبره» در پنجمین نمایشگاه کار ایران

پنجمین نمایشگاه کار ایران 5 لغایت 7 بهمن ماه 1401 سالن نمایشگاه های برج میلاد

 

 

جذب کارجوهای فعال و متخصص یکی از دغدغه های همیشگی صنایعی است که رو به سوی پیشرفت و توسعه دارند. شرکت فناوران اطلاعات خبره نیز به عنوان یک شرکت نرم افزاری با مدنظر قرار دادن اهداف و رسالت خود در صنعت بیمه و انفورماتیک کشور تمام تلاش خود را برای جذب نیروهای مستعد و متعهد به کار گرفت. حضور در پنجمین نمایشگاه کار نیز به عنوان بخشی از کمپین «بازگشت به کار» که به ابتکار شرکت جاب ویژن و نمایشگاه کار ایران برگزار شد، با هدف تحقق این امر مهم صورت پذیرفت.

ارتباط رو در رو با کارجویان و گپ و گفت دوستانه را می توان مهمترین اتفاق حضور سه روزه فناوران اطلاعات خبره در نمایشگاه کار دانست. کارجویان این امکان را داشتند تا با مدیران و کارشناسان بزرگترین شرکت انفورماتیک در صنعت بیمه از نزدیک دیدار کنند و سوالات خود را بپرسند و با فضا و جو شرکت بهتر آشنا شوند.

فناوران با 20 عنوان شغلی در نمایشگاه حضور پیدا کرد و با استقبال خوبی از سمت کارجوها مواجه شد. مراجعه کنندگان شامل متخصصان باسابقه و جویای شرایط کاری بهتر، فارغ التحصیلان دانشگاه­ها و کارآموزان بودند. مخاطبان نمایشگاه را هم بیشتر قشر جوان و دانشگاهی تشکیل می دادند.

در طول 3 روز برگزاری نمایشگاه کار، مراجعه کنندگان هم به کمک پنل کاربری جابویژن و هم با پر کردن دستی فرم، درخواست خود برای عنوان های شغلی موجود در فناوران را ثبت کردند.

در پنجمین نمایشگاه کار ایران حدود 60 شرکت حضور داشتند که به نقل از اچ آر مدیا، با اعلام پلتفرم کاریابی جاب ویژن، در طول سه روز برگزاری نمایشگاه کار ایران 40،387 رزومه میان کارجویان و کارفرمایان تبادل شد.

گزارش تصویری حضور شرکت فناوران اطلاعات خبره در پنجمین نمایشگاه کار ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منابع انسانیاستخد

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *